تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حال عمومی مجروح کلانتری ۲۲ اهواز مساعد است

اهواز- فرمانده انتظامی اهواز از ترخیص بزودی سرباز کلانتری ۲۲ اهواز در پی حمله تروریستی ۲۵ اردیبهشت ماه گذشته خبرداد.

محمدصفری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارقدس آنلاین در پاسخ به اینکه شنیده شده وضعیت سلامتی سرباز کلانتری ۲۲ اهواز مساعدنیست اظهارکرد: در ملاقات اخیری که با وی داشتم این شخص در سلامتی به سر می برد.
وی افزود: بر اثر آسیب هایی که در حمله بامداد ۲۵ اردیبشهت ماه برای وی اتفاق افتاد از ناحیه دست دچارشکستگی و شریان وی آسیب دیده است.
فرمانده انتظامی اهواز ادامه داد: در حال حاضر وی در مراحل درمانی خود به سر می برد و ان شاء الله بزودی نیز ترخیص می شود.
لازم به ذکراست: در حمله تروریستی ۲۵ اردیبهشت ماه گذشته به کلانتری ۲۲ اهواز ستوان دوم علی بخش حسنوند و استوار دوم عزیزاله بهمنی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حال عمومی مجروح کلانتری ۲۲ اهواز مساعد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..