تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلمب ۱۰ مرکز تهیه وتوزیع موادمخدر در مشهد

مهدی خدابخشی در گفتگو با مهر اظهارکرد: این مراکز طی یک ماه پیش از سوی ماموران کلانتری خواجه ربیع شناسایی و تحت نظر گرفته شده و در همین راستا چندین مرحله اخطار قضایی به مالکان این مراکز داده شده بود اما مالکان با بی توجه به اخطارها همچنان اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می کردند .

وی افزود:پس از ارسال آخرین اخطار که سه روز قبل توسط ضابطین قضایی به مالکان انجام شده بود، امروز صبح  تمامی این مراکز پلمب شدند.

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهدتصریح کرد: در این عملیات که ماموران کلانتری خواجه ربیع و نیروهای بسیج ناحیه حر حضور داشتند ۱۰ مرکز تهیه و توزیع مواد مخدر در خیابان مهر مادر و یوسف زاده تخلیه و پلمب شد.

خدابخشی تاکید کرد: امروز دادسرا با قاطعیت در مقابل توزیع کنندگان، قاچاقچیان و عمده فروشان مواد مخدر ایستاده و بدون هیچ مماشاتی با این افراد برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در این عملیات مقادیری مواد افیونی کشف شد اظهار کرد: این محل ها به مدت ۳ ماه پلمب خواهند بود و به صاحبان و مالکان آنان در خصوص عواقب فک پلمب اخطار های قضایی لازم داده شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلمب ۱۰ مرکز تهیه وتوزیع موادمخدر در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..