تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراکز تربیتی رشد استعداد کودکان ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره در راه تربیت در اردبیل تصریح کرد: دو مقوله تربیت و مملکت‌داری سخت و حائز اهمیت بوده و زمینه‌ساز رشد یا نابودی جوامع است.

وی افزود: امروز غفلت از اهمیت تربیت موجب شده مشکلات متعددی در جامعه بروز و ظهور یابد و به واقع والدینی که توانسته‌اند فرزندان سالم تربیت کنند شایسته تجلیل هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سلامت کودکان را برابر با سلامت اعتقادی و سیاسی دانست و گفت: اینکه فرد نگاه زیبا و انسانی به دنیا داشته باشد به منزله سلامت وی است.

عاملی با تأکید به ضرورت تربیت کودکان کمال‌گرا ادامه داد: به ویژه خانواده نقش تربیتی حساسی داشته و می‌بایست هیبت تربیت در خانواده حفظ شود.

امام جمعه اردبیل همچنین به ضرورت ایجاد مراکز تربیتی تأکید کرد که بتواند استعدادهای کودکان را شناسایی کند و زمینه تقویت آن را فراهم سازد.

وی افزود: اهمیت تربیت به حدی است که مربیان تربیتی مدارس می‌توانند انقلاب فرهنگی ایجاد کنند و لازم است این قشر برنامه منظمی داشته  و از سویی به خواسته‌های آن ها توجه شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان با تأکید به نقش تربیتی دولت و خانواده اضافه کرد: در صورتی که کودکان روح حماسی و احساس جمعی نداشته باشند کشور آینده‌ای نخواهد داشت و ضروری است به مقوله تربیت توجه ویژه شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراکز تربیتی رشد استعداد کودکان ایجاد شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..