تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاکسازی 'مراوی' از تروریست 

به گزارش ایرنا، بیش از 100 تن از تروریست های 'مائوته' وابسته به داعش روز سه شنبه بخشی از شهر 'مراوی' در جنوب فیلیپین را تصرف کردند و 'رودریگو دوترته' رئیس جمهوری این کشور ضمن اعلام حکومت نظامی در جزیره میندانائو، دستور عملیات برای پاکسازی شهر را صادر کرد.
به نوشته روز جمعه تارنمای 'فیل استار'، تاکنون در این عملیات دستکم 44 تن از دو طرف کشته شده اند که 31 تن از آنها تروریست ها، 11 تن سرباز و 2 افسر بوده اند.
سروان 'جو-آن پتینگلی' سخنگوی فرماندهی نظامیان در میندانائو غربی گزارش داد تنها 11 سرباز و 2 افسر پلیس تاکنون براثر جنایات تروریست ها کشته شده اند.
ژنرال 'رولاندو جوسلیتو باتیستا' فرمانده نیروی ضربت مشترک 'زامپلان' نیز گفت که 18 تروریست 'مائوته در حملات روز پنجشنبه به هلاکت رسیدند.
وی گفت: برخورد ساعت 9 صبح پنجشنبه زمانی رخ داد که نیروهای عملیات پاکسازی به سمت منطقه 'بنگولو' با 30 تروریست مائوته درگیر شدند. درگیری 2 ساعته طول کشید.
باتیستا گفت: تاکنون 31 تروریست کشته شده و و چند سلاح توسط سربازان کشف شد.
تارنمای روزنامه 'اتوسان' مالزی نیز روز جمعه اعلام کرد 2 تروریست مالزیایی در درگیری نیروهای دولتی فیلیپین با تروریست های 'مائوته' وابسته به گروه تکفیری داعش در جزیره میندانائو به هلاکت رسیده اند.
'عبدالرحمان اسماوی' از ایالت کلانتان و دکتر 'کامسا یحیی' از ایالت کداح مالزی در میان تروریست هایی هستند که به دست نیروهای دولتی فیلیپین کشته شدند.
بیش از 100 تن از تروریست های گروه 'مائوته' وابسته به داعش روز سه شنبه بخش هایی از شهر 'مراوی' در جزیره میندانائو فیلیپین را تصرف کرده و ضمن کشتن تعدادی از مردم و آزاد کردن 107 زندانی از 2 زندان، پرچم های داعش را در ارتفاعات شهر به اهتزاز در آورده و با خودروهایشان به گشت زنی پرداختند.
'رودریگو دوترته' رئیس جمهوری فیلیپین که در سفر روسیه بسر می برد سفر خود را کوتاه کرد و با اعلام حکومت نظامی در جزیره میندانائو که ده ها استان در آن واقع است خود به مانیل بازگشت تا عملیات نظامی علیه تروریست ها را رهبری کند.
نیروهای ویژه فیلیپین به همراه بالگرد و زره پوش روز پنجشنبه وارد شهر مراوی شدند و به پاکسازی شهر از تروریست ها پرداختند.
آساق**1611**انتشاردهنده: رضاپیمان یغمایی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاکسازی 'مراوی' از تروریست »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..