تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیرساخت های راه اندازی بازار مشتقه ارز در بورس کالا فراهم است

راه اندازی بازار مشتقه ارزی در قالب قراردادهای آتی و آپشن به منظور پوشش ریسک نوسانات نرخ ارز از برنامه های اقتصادی دولت دوازدهم بوده و در این زمینه زیرساخت های لازم در بورس کالای ایران فراهم است.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، مدیرعامل بورس کالای ایران در مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام این بورس در خصوص راه اندازی بازار مشتقه ارزی گفت: بحث پوشش ریسک نوسانات نرخ ارز در سیستم بانکی به مبادلات بین بانکی ارز و در بازار سرمایه به راه اندازی بازار مشتقه ارزی در قالب قراردادهای آتی و آپشن مرتبط است که در حوزه پوشش ریسک نوسانات نرخ ارز در بازار مشتقه، بورس کالای ایران از همه لحاظ آماده است.

حامد سلطانی نژاد اظهار داشت: برای راه اندازی بازار آتی ارز، دستورالعمل ها تدوین شده، نرم افزارها آماده و تست شده و همچنین با توجه به مصوبه راه اندازی این بازار در شورای عالی بورس تنها در انتظار اعلام بانک مرکزی به عنوان متولی بازار ارز کشور هستیم.

مدیرعامل بورس کالای ایران به مطرح شدن بحث پوشش ریسک نوسانات نرخ ارز در هیات دولت نیز اشاره کرد و گفت: این مهم از برنامه های اقتصادی دولت دوازدهم است و با توجه به اقدامات انجام شده، در حوزه راه اندازی بازار مشتقه ارزی در قالب قراردادهای آتی و آپشن، همه زیرساخت ها در بورس کالای ایران فراهم است.

امروز در مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام بورس کالا، سود ۱۵۰ ریالی بین سهامداران تقسیم شد.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیرساخت های راه اندازی بازار مشتقه ارز در بورس کالا فراهم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..