تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح لغو فروش تسلیحات آمریکایی به عربستان

کد خبر: ۵۳۸۵۰۸

۷۳  بازدید

نمایندگان آمریکایی طرحی را بررسی کردند که هدف آن توقف فروش دست کم بخشی از تسلیحاتی است که دونالد ترامپ رییس‌جمهور این کشور توافق آن را با عربستان منعقد کرده است.

واحد مرکزی خبر نوشت: نمایندگان آمریکایی طرحی را بررسی کردند که هدف آن توقف فروش دست کم بخشی از تسلیحاتی است که دونالد ترامپ رییس‌جمهور این کشور توافق آن را با عربستان منعقد کرده است.

رند پاول، کریس مورفی و آل فرانکن این طرح را در سنای آمریکا مطرح کردند که هدف آن تصویب رای‌گیری درباره توقف یا عدم توقف بخشی از این توافق فروش است.

کمیته روابط خارجی سنا اعلان رسمی درباره فروش این تسلیحات را 19 ماه مه دریافت کرد.
قانون کنترل فروش تسلیحات مصوب 1976 به هر یک از اعضای سنا اجازه می‌دهد درباره یک توافق فروش تسلیحات تقاضای رای‌گیری کند.

این سه سناتور سال گذشته میلادی نیز طرحی را برای منع فروش یک میلیارد و 150 میلیون دلار تانک و سایر تجهیزات نظامی به عربستان مطرح کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح لغو فروش تسلیحات آمریکایی به عربستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..