تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمان زخم دهانه رحم، راهش چیه؟

دو سال پیش زخم دهانه رحم گرفتم کلی دوا دارو کردم اما خوب نشده یعنی کوچولو باقی مونده.

سوال:

 3 ساله ازدواج کرردم و دو سال پیش زخم دهانه رحم گرفتم کلی دوا دارو کردم اما خوب نشده یعنی کوچولو باقی مونده الان تازه تصمیم به بارداری گرفتم 3تا دکتر بهم گفتن احتیاجی به فریز ندارم اما من هر زمان که با همسرم نزدیکی میکنم بلافاصله ترشحاتم زیاد میشه و این منو میترسونه آیا این ترشحات طبیعیه یا عفونته؟چون غلیظ و زرد رنگه جالب اینجاست که قبل تصمیم باردار شدنم شاید فقط ماهی یک بار با همسرم رابطه داشتم اما رابطه هامون درد ناک بود و من با همون یکبار سریع عفونت میگرفتم و ترشحات بدی داشتم خیلی ناراحتم و اضطراب دارم چیکار باید بکنم؟

جواب:

زخم دهانه رحم باعث خونریزی می شود نه ترشحات. ترشحات بد بو و یا غیر سفید نشانه عفونت است. باید همزمان هردویتان درمان شوید. احتمال زیاد عفونت در همسرتان وجود دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمان زخم دهانه رحم، راهش چیه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..