تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لکه بینی شدید در بارداری، دلیلش چیه؟

در هفته هفتم بارداری هستم، 21 روزه که لکه بینی شدید دارم. علت خونریزی چیه؟

سوال:

من الآن در هفته هفتم بار داری هستم. 21 روزه که لکه بینی شدید دارم در 35 هفتگی فقط ساک تشکیل شده بود و الآن آمپول پروژسترون و شیاف هم مصرف می کنم. علت خونریزی چیه؟؟؟42 سالمه آیا جنین سالمه تشکیل شده؟؟؟ سریع تر راهنمایی بفرمائید.

جواب:

"در 35 هفتگی فقط ساک تشکیل شده بود " یعنی چه؟ منظورتان 35 روز یعنی هفته 5 است؟تهدید به سقط با این خونریزی خیلی زیاد است. درمان کافی است. بهتر است استراحت کامل داشته باشید و در هفته 8 سونوگرافی از نظر وجود قلب جنین انجام دهید. لزومی به نگرانی نیست. به خدا توکل کنید. گاهی دراثر ناهنجاری های جنین، خود بخود سقط ایجاد می شود. با توجه به سن تان احتمال ناهنجاری ها زیاد است. حتما اسید فولیک مصرف کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لکه بینی شدید در بارداری، دلیلش چیه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..