تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نزدیکی در هفته های اول بارداری

می خواستم بدونم نزدیکی داشتن با همسرم به من و جنین آسیبی نمیرسونه؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام من تو هفته 9 بارداری هستم سونو گرفتم قلب جنین کاملا سالم هست. از اونجایی که همسرم خیلی به مسائل عاطفی نیاز دارد می خواستم بدونم نزدیکی داشتن با همسرم به من و جنین آسیبی نمیرسونه؟ مرسی 

 

پاسخ دکتر کتایون برجیس، جراح و متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی:

دوست گرامی نزدیکی یا رسیدن به ارگاسم در بارداری به طور کلی ممانعتی ندارد به این شرط که شما تهدید به سقط یا زایمان زودرس نباشید، علائم خطری مانند خونریزی و لکه بینی و… نداشته باشید. متاسفانه ما شرح حالی از شما نداریم و نمی دانیم چه سوابقی از نظر خانوادگی و فردی داشته اید تا بدانیم که آیا استراحت لگنی برای شما ضرورت دارد یا خیر. ولی معمولا اگر این موارد مطرح نباشد نزدیکی با رعایت آداب آن در بارداری مشکلی ایجاد نمی کند البته موقع انزال ترشحات همسر نباید در واژن شما ریخته شود. بهتر است برای بررسی دقیق با پزشک تان مشورت کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نزدیکی در هفته های اول بارداری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..