تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنیر جان مردی را گرفت

مردی که در ایستگاه بین راه کالیفرنیا برای غذا خوردن و استراحت پیاده شده بود، به علت مسمومیت شدید غذایی، جان خود را از دست داد.

به گزارش گروه وبگردی 20:30 به نقل از هافینگتن پست، مارتین گالینو 37 ساله، پدر دو کودک خردسال بود که روز سه‌شنبه ظهر بعد از یک هفته دوری از خانواده زمانی که در مسیر بازگشت به خانه برای استراحت و خوردن ناهار در یک رستوران بین‌راهی توقف کرده بود، ساندویچ پنیر چاشنی‌داری را خورد.

وی بعد از آن دچار مسمومیت شدید غذایی شد و جان خود را از دست داد. در کالبدشکافی‌های صورت گرفته از وی مشخص شد، گردوی استفاده شده در چاشنی پنیر، به بنزین آغشته شده و همچنین در آب رودخانه ساکرانتو بنزین وجود دارد.

گالینو از آب این رودخانه هم خورده بود. به گفته پلیس و رئیس بخش بهداشت این ایالت، رستوران بعد از این اتفاق دیگر به مسافران پنیر نداده و به علت رعایت نکردن بهداشت و مرگ یک نفر در آن به صورت موقت بسته شده است. هنوز مشخص نیست قصد و هدف صاحب رستوران چه بوده و چرا این پنیرها بخصوص گردو و آب آشامیدنی این منطقه به بنزین آغشته شده بود.

منبع: جام جم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنیر جان مردی را گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..