تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقه اینترنتی «نماز در آیینه وحی» برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مسابقه اینترنتی نماز در آیینه وحی، به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام امرالله سبحانی‌نیا، رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گفت: مسابقه اینترنتی نماز در آیینه وحی با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و صدا وسیمای خراسان رضوی به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
وی افزود: در این مسابقه مخاطبان، با دیدن روزانه یک تفسیر از مجموعه تفسیر قطره‌ای حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی و مطالعه متن (کلامی از عترت) که در سایت www.safiresobh.com و کانال https://telegram.me/namazdarghoran، باید پاسخ دو سوال را با روش‌های ذیل برای ستاد اقامه نماز خراسان رضوی ارسال کنند.
رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی ابراز کرد: علاوه براین شرکت کنندگان می‌توانند از طریق سامانه پیامک ستاد اقامه نماز خراسان رضوی به شماره 300086280511 و پست الکترونیکی safiresobh@iran.ir پاسخ‌ها را ارسال کنند.
وی با اشاره به اینکه ماه رمضان زمان مناسبی برای انس گرفتن با با کلام وحی و نماز است، عنوان کرد: در این مسابقه برخی از آیات قرآن که ارتباط موضوعی نزدیکی با نماز دارند، انتخاب شده و مخاطبان بعد از قرائت قرآن با مراجعه به سایت ستاد اقامه نماز خراسان رضوی با تفسیر و جایگاه روایی آیه آشنا می‌شوند.
حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا اظهار کرد: مخاطبان باید پاسخ سوالات خود را به آدرس‌های ذکر شده در فضای مجازی ارسال کنند و حضور برای عموم در این مسابقه آزاد است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقه اینترنتی «نماز در آیینه وحی» برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..