تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوانندگان تیتراژ ماه عسل ۹۶ مشخص شدند

بعد از گمانه زنی ها در مورد خواننده های تیتراژ ماه عسل ۹۶ ، بالاخره خواننده تیتراژ ماه عسل ۹۶ مشخص شدند. سینا شعبانخانی و محمد علیزاده تیتراژ ماه عسل ۹۶ را می خوانند. پورتال وهاران در این مقاله جزئیات خبر تیتراژ ماه عسل سال ۹۶ را برای شما عزیزان منتشر می کند.

محمد علیزاده و سینا شعبانخانی خواننده های تیتراژ ماه عسل ۹۶

ماه عسل ویژه برنامه شبکه سه برای روزهای ماه مبارک رمضان در لحظات نزدیک به افطار استت که سالهاست با اجرای احسان علیخانی روی آنتن میرود . ماه عسل یکی از محبوب ترین برنامه های تلویزیون است که مخاطبانش همواره منتظر رسیدن روزهای ماه رمضان برای پخش این برنامه هستند. تیتراژهای ماه عسل هر سال با صدای خواننده ای محبوب خوانده میشود و باید دید که امسال تیتراژ ماه عسل را چه کسی خواهد خواند.

پس از شایعات فراوان درباره خواننده تیتراژهای برنامه های ماه مبارک رمضان، صبح امروز شنیده شد که این دو چهره به عنوان خواننده این برنامه پرطرفدار انتخاب شده اند و دو خواننده دیگر نیز آثاری را برای پخش در «ماه عسل» در مقاطع مختلف اعم از شب های قدر و روز نخست این برنامه در حال تولید هستند.

محسن یگانه، فرزاد فرزین، امیرعلی بهادری، گروه کاکوبند، بنیامین بهادری و… از جمله هنرمندانی هستند که پیش از این آثاری را در برنامه «ماه عسل» به عنوان تیتراژ این برنامه اجرا کرده اند.

خوانندگان تیتراژ ماه عسل 96 مشخص شدند

دیگر خبر از خواننده تیتراژ برنامه های امسال ماه مبارک رمضان از حضور حامد همایون به عنوان خواننده در تیتراژ برنامه «دعوت» » شبکه اول سیما در ایام ماه مبارک رمضان خبر می دهد. سری جدید برنامه «دعوت» در ماه رمضان امسال از شبکه یک با رویکردی متفاوت و با محتوایی جدید روی آنتن می رود. نیما کرمی و زینب زارع مجری برنامه هستند.

همچنین بخوانید:  سی و سومین جشنواره فیلم فجر / جشنواره فیلم فجر 33 / جشنواره فجر 1393

پیش تولید برنامه «دعوت» به تهیه کنندگی مجتبی کشاورز مدتی است که آغاز شده و در آن سعی شده نگاه متفاوتی به ماه مبارک رمضان شود.

بستر اصلی «دعوت» روی حال خوب با خدا بودن و فضای شادی مومنین در ماه مبارک رمضان بنا شده است و در آن تلاش می شود که حال خوب تقرب به در گاه خداوند به تصویر کشیده شود.

«دعوت» امسال یکی از موضوعات اصلی خود را به در دسترس بودن خانواده اختصاص داده است و سعی داشته به نقش ماه رمضان در گرد هم آوردن اعضای خانواده اشاره داشته باشد.

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوانندگان تیتراژ ماه عسل ۹۶ مشخص شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..