تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




14نظامی کنیایی در حملات تروریستی الشباب سومالی کشته شدند

به گزارش خبرگزاری الشرق الاوسط ، انفجار دو بمب در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در مسیر نیروهای پلیس و ارتش سومالی باعث کشته شدن این نظامیان شده است.
بنابراین گزارش, مقام های محلی گروه تروریستی الشباب سومالی را عامل این انفجارها عنوان کردند.
گروهک تروریستی الشباب که با القاعده بیعت کرده است، از سال 2007 همه تلاش خود را برای سرنگونی دولت سومالی که از سوی مجامع بین المللی حمایت می شود، به کار گرفته است.
کنیا، از سال 2011 برای کمک به دولت سومالی به این کشور نیرو اعزام کرده است و همین امر سبب شد تا گروهک الشباب بهانه لازم را برای حمله به کنیا به دست آورد.
نیروهای سازمان ملل موسوم به آمیسوم AMISOM سال 2011 تحت پشتیبانی این سازمان و اتحادیه آفریقا وارد سومالی شدند.
این نیروها که نزدیک به 22 هزار سرباز و از اتباع اوگاندا، اتیوپی و کنیا و بروندی هستند، به مراکز قدرت الشباب در سومالی حمله کرده و این گروه را عقب راندند.
شبک**9365**1392**مترجم: رضا میرزائی**انتشار : ابوالفضل بابایی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «14نظامی کنیایی در حملات تروریستی الشباب سومالی کشته شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..