تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دایی قدر پاس گل علی پروین را می‌داند؟

دایی قدر پاس گل علی پروین را می‌داند؟

ورزش > لیگ برتر - علی دایی با پیشنهاد علی پروین سرمربیگری سایپا را به عهده گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی بعد از چند سال دردسر برای تیمداری و بودن در تیم های کم بنیه که دیر بسته می شدند،این بار به سایپا برگشته است. به تیمی که خودش اولین و تنها قهرمانی لیگ برترش در مقام مربی را آنجا دارد. این بار اما بازگشت او با پیشنهاد علی پروین به دوست صمیمی اش رضا درویش مدیر سایپا اتفاق افتاده است. دایی درحالی که امسال در تیمی تقریبا با بنیه مالی خوب بازی می کند اما انگار خیلی خوب قدر این فرصت را می داند و خودش هم می داند با بازیکنان جوان راحت تر کار می کند. دو خرید اول او یععلنی عباس زاده و آرش رضاوند بازیکنانی کم حاشیه و تقریبا کم دردسر برای دایی هستند. به نظر می رسد دایی هوشمندانه تیمش را تکمیل می کند و دنبال هزینه کردن بدون نتیجه نیست.

او امسال می خواهد قدر پاس گل علی پروین را بداند.

4141




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دایی قدر پاس گل علی پروین را می‌داند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..