تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست عجیب یک هوادار از کاوه رضایی

کد خبر: ۵۳۸۴۸۸

۴۷۹۷  بازدید

تمرین امروز استقلال تحت تاثیر سالگرد مرحوم حجازی برگزار شد.

خبرآنلاین: تمرین امروز استقلال تحت تاثیر سالگرد مرحوم حجازی برگزار شد.

استقلالی در حالی امروز در کمپ مرحوم حجازی تمرین کردند که در حدود 100 هوادار که عکس های ناصر حجازی را در دست داشتند از این تمرین دیدن کردند.

این اتفاق در حالی افتاد که یکی از هواداردان استقلال وقتی کاوه رضایی را دید با صدای بلند به او گفت:«کاوه،طارمی کجاست؟»رضایی در حالی که تعجب کرده بود چیزی نگفت اما این هوادار دوباره او گفت:«کاوه،کمی به طارمی پنالتی زدن یاد بده!»اظهار نظری که با واکنش هوادارانی که در کمپ حضور داشتند روبرو شد و آنها کاوه رضایی را مورد تشویق قرار دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست عجیب یک هوادار از کاوه رضایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..