تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکارچی قهار، بطرز فجیعی خود نیز شکار شد + تصاویر////جمعه

 این حادثه زمانی رخ داد که در ابتدا این فیل با حمله به بوتا وی را با کمک خرطومش از زمین بلند کرد و در ادامه در اثر شلیک ناگهانی یک شکارچی دیگر، این حیوان با وزن سنگینش روی بوتا سقوط کرد. بنا به گزارش نیوز 24 این حادثه روز جمعه و در نزدیکی پارک ملی " هوانگ " رخ داد. 

شکارچی قهار، بطرز فجیعی خود نیز شکار شد + تصاویر

بنا به گزارش تلگراف نیز، این دو شکارچی ابتدا توسط سه فیل خشمگین  مورد حمله قرار گرفته بودند که یکی از فیل های ماده با حمله به بوتا، وی را از زمین بلند کرد. بنا به این گزارش، شلیک دوست بوتا به این فیل و سقوط آن روی وی علت مرگ او  اعلام شده است. 

یکی از دوستان بوتا در این خصوص گفت : " اگرچه این اسطوره دیگر بین ما حضور ندارد اما ما او را  هرگز فراموش نمی کنیم."

شکارچی قهار، بطرز فجیعی خود نیز شکار شد + تصاویر

گفتنی است؛ بنا به ادعای وبسایت متعلق این شکارچی، او یکی از حرفه ای ترین شکارچیان حیوانات وحشی از جمله شیر و پلنگ در آفریقا به شمار می رفت.

شکارچی قهار، بطرز فجیعی خود نیز شکار شد + تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکارچی قهار، بطرز فجیعی خود نیز شکار شد + تصاویر////جمعه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..