تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این بوریتوی تند مکزیکی را امتحان کنید

کد خبر: ۵۳۷۷۶۳

۴۴  بازدید

وب سایت روزیاتو: این غذای مکزیکی بسیار تند اما خوشمزه است و بدون شک از خوردن آن لذت خواهید برد. مزیت غذاهای مکزیکی در این است که با طبع ما ایرانی ها به طور کامل سازگار هستند.
مواد لازم:    ۱ پیمانه برنج دانه بلند     ۱ قاشق غذاخوری پیاز خرد شده     ۱ حبه سیر خرد شده     نصف قاشق غذاخوری فلفل هالوپینوی خرد شده     ۱ قاشق چایخوری مرزنجوش     نصف پیمانه سس گوجه فرنگی     ۱٫۵ پیمانه آب مرغ     نمک     ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون
برای سس قرمز:    ¼ پیمانه روغن گیاهی     ۲ قاشق غذاخوری آرد     ۱ قاشق غذاخوری پودر چیلی     ۱ پیمانه سس گوجه فرنگی     ۱ پیمانه آب مرغ     ۱ قاشق چایخوری پودر سیر     ۱ قاشق چایخوری پودر پیاز     نصف قاشق چایخوری زیره سبز     نمک
برای بوریتو:    ۴ عدد نان تورتیلا     ۲ پیمانه مرغ پخته و ریش ریش شده     نصف پیمانه لوبیای سیاه پخته شده     ۲ پیمانه مخلوط پنیر مکزیکی     کاهو و گوجه فرنگی خرد شده طرز تهیه بوریتو مکزیکی

طرز تهیه:

1- در یک قابلمه، روغن را روی حرارت ملایم داغ کنید. پیاز، سیر و فلفل هالوپینو را در روغن ریخته و تفت دهید. آن ها را تا زمانی که نرم شوند، تفت دهید.

 
2- برنج و مرزنجوش (آویشن کوهی) را اضافه کنید. یک دقیقه هم بزنید و سپس سس گوجه فرنگی، آب مرغ و نمک را بیفزایید. آن ها را به خوبی هم بزنید و اجازه دهید مواد بجوشند. ۲۰ دقیقه روی حرارت ملایم به حالت نیم جوش باقی بماند تا همه مواد کاملا نرم شوند.


3-در یک شیرجوش کوچک، روغن را داغ کنید؛ آرد و پودر چیلی را بیفزایید و هم بزنید. آن ها را تا زمانی تفت دهید که کاملا قرمز شوند.


4- سس گوجه فرنگی، آب مرغ و ادویه را بیفزایید. آن ها را خوب هم بزنید تا کاملا غلیظ شوند. سپس کنار بگذارید.


5- برای درست کردن بوریتو، ۲ قاشق غذاخوری از سس قرمز را درون مرغ ها بریزید.


6-روی یک نان تورتیلا، یک لایه پنیر بریزید، یک قاشق غذاخوری برنج روی آن قرار دهید. روی آن ها مرغ و سپس لوبیای سیاه بریزید.


7- لبه های نان را تا کرده و سپس آن را لقمه کنید تا بوریتو کاملابسته شود.


8-کف قالب، یک لایه سس بریزید. بوریتوها را روی آن بچینید. روی لقمه ها یک لایه از مخلوط پنیرها بریزید.


9-بوریتوها را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه درون فر با دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد قرار دهید.


10-این لقمه های مکزیکی را به همراه کاهو و گوجه فرنگی خرد شده سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این بوریتوی تند مکزیکی را امتحان کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..