تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین بازیکن فصل رئال مادرید مشخص شد

به گزارش افکارنیوز،

ایسکو موفق شد جایزه بهترین بازیکن فصل رئال مادرید را از طرف هواداران دریافت کند. این بازیکن اسپانیایی در دو مقطع هم به عنوان بازیکن ماه رئال مادرید انتخاب شده بود.

این هافبک ملی‌پوش در 41 بازی در رقابت‌های این فصل 11 گل زد و 7 پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرد. این در حالی است که ایسکو در این فصل بیشتر به عنوان یک بازیکن نیمکت‌نشین و ذخیره در رئال شناخته می‌شد.

وی بعد از مصدومیت‌های ستاره‌های دیگر رئال موفق شد در ترکیب تیمش درخشان ظاهر شود و زین‌الدین زیدان، سرمربی فرانسوی از عملکرد این هافبک رضایت کافی را داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین بازیکن فصل رئال مادرید مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..