تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستن عمل آب مروارید اردک در جهان با موفقیت در تبریز انجام شد

به گزارش ایرنا، پزشک متخصص این عمل جراحی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این عمل 30 دقیقه به طول انجامید، خاطرنشان کرد: این زمان سه تا چهار برابر زمان صرف شده برای عمل آب مروارید چشم انسان است و استرس آن نیز بیش از عمل چشم انسان بود.
بهنام غفارزاده گفت: با توجه به اینکه بیمارستان دامپزشکی توانایی انجام عمل این اردک را نداشت، تصمیم بر انجام عمل با تجهیزات کامل در مطب شد.
وی با اشاره به اینکه سر این اردک لای در مانده و چشم چپش دچار آب مروارید شده بود، گفت: با توجه به اینکه چشم اردک از انسان کوچک‌تر است احتمال استفاده از لنز برای این حیوان نیست.
غفارزاده با اشاره به اینکه این اردک توانایی دید نداشت و در خوردن و آشامیدن دچار مشکل بود، افزود: بعد از عمل بینایی خود را به دست خواهد آورد.
وی اعلام کرد: این عمل با تیم متخصص بیهوشی، دامپزشک، متخصص چشم و تکنسین اتاق عمل و بیهوشی با موفقیت انجام شد.
غفارزاده گفت: نتیجه قطعی این عمل جراجی پس از 2 تا 3 روز به صورت کامل مشخص خواهد شد.
انتشار: انصاری
3071

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستن عمل آب مروارید اردک در جهان با موفقیت در تبریز انجام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..