تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله روزنامه قطری به رسانه‌های سعودی و اماراتی

کد خبر: ۵۳۸۴۶۴

۱۳۵  بازدید

روزنامه قطری الرایه روز پنجشنبه در مطلبی خطاب به شبکه های ماهواره ای اسکای نیوز عربی و شبکه العربیه عربستان نوشت: اظهارات بی پایه و اساسی که به امیر (قطر) نسبت داده شده, پرده از توطئه این بی خردان برمی دارد, شما دشمن موفقیت هستید و چون سگ های هار و گمراه برای رسیدن به جایگاه قطر زبان درآورده اید و پارس می کنید.

ایرنا: روزنامه قطری الرایه روز پنجشنبه در مطلبی خطاب به شبکه های ماهواره ای اسکای نیوز عربی و شبکه العربیه عربستان نوشت: اظهارات بی پایه و اساسی که به امیر (قطر) نسبت داده شده, پرده از توطئه این بی خردان برمی دارد, شما دشمن موفقیت هستید و چون سگ های هار و گمراه برای رسیدن به جایگاه قطر زبان درآورده اید و پارس می کنید.

این روزنامه قطری در ادامه, پوشش شبکه العربیه عربستان در خصوص اظهارات منتسب به شیخ «تمیم بن حمد» امیر قطر را یک نمایش مفتضحانه عنوان کرده و نوشت: حملات به قطر و هیات حاکمه قطر همچنان ادامه دارد.

این روزنامه می نویسد: دوحه از این یاوه گویی ها و حملات عصبانی نمی شود, اما این بی خردی و حماقت از حدود ادب گذشته است.

درپی انتشار اظهارات منتسب به امیر قطر درخصوص تحولات جاری منطقه از جمله ایران، حماس و آمریکا، مقامات قطری انتساب این اظهارات به امیر قطر را تکذیب کردند و مدعی هک شدن تارنمای خبرگزاری قطر شدند، اما این امر سبب توقف حمله محافل و رسانه های عربستانی و اماراتی به دولت قطر نشد.

روزنامه عربستانی سبق پیش تر اعلام کرده بود مسئولان ذی ربط عربستانی اقدام به فیلترینگ تمامی روزنامه های قطری و پایگاه خبری الجزیره کردند به طوری که همه کاربران طی ساعت های آتی فیلتر می شوند. 

این روزنامه افزود: فیلترینگ شامل الجزیره نت، الجزیره مستند، الجزیره انگلیسی و خبرگزاری قطر، روزنامه های الوطن، الرایه، العرب، الشرق است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله روزنامه قطری به رسانه‌های سعودی و اماراتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..