تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پتروشیمی بندر امام قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد

به گزارش ایرنا دیدار سوم فینال لیگ برتر بسکتبال روز پنجشنبه در سالن 17 شهریور آبادان برگزار شد که در پایان تیم پتروشیمی بندر امام با نتیجه 90 بر 75 پیروز شد و بر سکوی قهرمانی لیگ برتر قرار گرفت.
تیم پتروشیمی بندر امام این دیدار را با ترکیب حامد حدادی، بهنام یخچالی، اوشین ساهاکیان، محمد جمشیدی و جیمیز وایت به میدان آمد.
پالایش نفت آبادان نیز بازی را با ترکیب سعید داورپناه، درون پرکینس، محمد حسن زاده، رایان ریچارد و جمشید مشایخی به میدان رفت.
پتروشیمی بندر امام کوارتر نخست را با قدرت آغاز کرد و با استفاده از اشتباهات فردی بازیکنان پالایش نفت آبادان 30 بر 16 پیروز شد.
در کوارتر دوم بازی نزدیکی بین دو تیم انجام شد و پالایش نفت آبادان با درخشش سعید داور پناه 25 بر 23 به برتری رسید.
در کوارتر سوم نیز دو تیم نمایش برابری ارائه دادند و درخشش حامد حدادی بازیکن پتروشیمی بندر امام مانع شکست این تیم شد تا دو تیم 13 بر 13 این کوارتر را به پایان برسانند.
تیم پتروشیمی بندر امام که در کوارتر چهارم برای قهرمانی به میدان آمده با درخشش حامد حدادی و جیمیز وایت بازیکن آمریکایی خود 24 بر 21 پیروز شد.
تیم پتروشیمی بندر امام در مجموعه سه بازی دیدار فینال موفق شد سه بار پالایش نفت آبادان را شکست دهد تا بر سکوی قهرمانی این دوره رقابت های لیگ برتر قرار گیرد.
7104/6064
خبرنگار:مسعود گادار** انتشار دهنده: محسن بهاروند

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پتروشیمی بندر امام قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..