تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عمل باز ریه یک فرد سیگاری+ فیلم

عمل باز ریه یک فرد سیگاری+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فروش سیگار سومین صنعت پر سود دنیا است، محصولی فریبنده و در دسترس که تضادی فاحش در دو حوزه تولید و مصرف ایجاد می کند. ثروت آوری در تولید کننده و بیماری های مختلف در مصرف کننده.

پس از هر بار سیگار کشیدن، انتشار نیکوتین در مغز باعث سرخوشی کوتاه مدتی در فرد می شود.  موضوعی که شاید از نظر مصرف کننده به نظر ساده و غیر قابل اهمیت جلوه کند اما در علم پزشکی آغازگر فاجعه ای در بدن خواهد بود، دود ناشی از مصرف سیگار در عرض تنها 7 ثانیه به مغز رسیده و در طول زمان قسمت های مختلفی از ریه، قلب و کبد را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

فیلم تاثیر گذار زیر از درون ریه یک فرد سیگاری گرفته شده، ریه ای باز شده که در اثر مصرف سیگار قسمت های مختلف آن سیاه و کدر شده است.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عمل باز ریه یک فرد سیگاری+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..