تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای زندگی های برباد رفته به خاطر مواد مخدر / سرقت از گردشگران به بهانه دستگیری یک داعشی / جنایت برای ازدواج شوم / 10 جمله که نباید به شریک زندگی‌تان بگویید

کارگردان معروف در دیدار رهبری/ جنایت برای ازدواج شوم /شیوه اخذ گواهینامه تغییر می‌کندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  در این خبر مروری کوتاه خواهیم داشت بر اخبار پربازدید وبگردی، گلچینی از بهترین های امروز رسانه های که شاید از نظر شما جا مانده است، برای مشاهده متن کامل گزارش ها کافی است بر روی لینک [بیشتر بخوانید] و یا عنوان خبر کلیک کنید.

در شرایطی که هنوز تکلیف وام ۴۰ میلیون تومانی برخی واحدهای فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس مشخص نشده، برخی اخبار حاکی از آن است دلالان با ایجاد فضای کاذب، قیمت واحدها را تا ۱۰۰ میلیون تومان تعیین می‌کنند.


با وعده‌ تشکیل کمیته‌ای برای تعیین تکلیف فیلم‌های مشکل‌دار و توقیفی، بررسی اسامی فیلم‌های که هنوز رنگ پرده را ندیده‌اند،حائز اهمیت است.


اعتیاد و سوءمصرف مواد یکی از علل وقوع جرایم و حتی حوادث تلخی مانند قتل، خودکشی و جرایم مشابه است.


متهم حرفه‌ای که بعد از پایان محکومیت پنجساله‌اش در زندان ترکیه به تهران برگشته و با تشکیل باندی از افراد خارجی سرقت می‌کرد، همراه دو همدستش بازداشت شد.


از اول تیرماه با ابلاغ دستورالعمل‌های ویژه به همه آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی آموزش‌های نوین رانندگی به هنرجوها آموزش داده می‌شود و نوگواهینامه‌ها با اعمال محدودیت‌های خاص حق رانندگی دارند.


ابراهیم حاتمی کیا در دیدار رهبری را مشاده میکنید.


تیم ملی جودو در حالی از فردا وارد رقابتهای قهرمانی آسیا می شود که میانگین سنی پائین نفرات این تیم می تواند تضمینی برای آینده روشن این رشته باشد.


یک فروند رزم ناو آمریکایی با قصد به چالش کشیدن مالکیت پکن بر دریای جنوبی، به گشت زنی در فاصله ۱۲ مایل دریایی از جزایر مورد مناقشه «اسپارتلی» اقدام کرد.


مسئول مدیریت بهداشت محیط مناسبت‌ها و ایام خاص با تأکید بر اینکه مردم زولبیا و بامیه را تنها از مراکز مجاز خریداری کنند، گفت: هموطنان می‌توانند تخلفات بهداشتی را به سامانه 190 گزارش دهند.


مرد شیشه‌ای برای ازدواج با زن جوان، شوهر او را خفه کرد. متهم برای افشا نشدن راز جنایت، زن را در خانه‌اش زندانی کرد.


ابراهیم حاتمی کیا کارگردان مطرح کشورمان در بیت رهبری گفت: در حال ساخت فیلمی درباره شهدای مدافع حرم هستم.

پیروزی شیرین و البته پر زحمت که تلفات جانی زیادی نیز برای ایران به همراه داشت و بسیاری از رزمندگان ایرانی در دفاع از خرمشهر به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.


گاهی از روی عصبانیت کلامی را به زبان می‌آوریم که عواقب خوبی ندارد، حرف هایی که می‌تواند یک رابطه عمیق عاطفی را از این رو به آن رو کند.


سعودی ها به طور مشخص با مماشاتی که در دستگاه سیاست خارجی ایران وجود دارد به شاخ و شانه کشیدن خود ادامه می دهند و منافع ایران در منطقه را با تهدید روبه رو می کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای زندگی های برباد رفته به خاطر مواد مخدر / سرقت از گردشگران به بهانه دستگیری یک داعشی / جنایت برای ازدواج شوم / 10 جمله که نباید به شریک زندگی‌تان بگویید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..