تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادی خرمشهر تمام کشورهای حامی صدام را شوکه کرد

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه همدان گفت: آزادی خرمشهر نه تنها عراق را بلکه تمام کشورهای حامی صدام را نیز شوکه کرد و همه به قدرت ایران انقلابی اعتراف کردند.

سرهنگ علی اشرف اردلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت سوم خرداد روز فتح خرمشهر اظهار داشت: آزادی خرمشهر در واقع شکست صدام را رقم زد چراکه صدام گفته بود که اگر ایران خرمشهر را از ما بگیرد ما کلید بصره را به ایران می دهیم.

وی با اشاره به اهمیت سوق الجیشی خرمشهر بیان داشت: آزادی خرمشهر کمر صدام را برای همیشه شکست و رژیم بعث صدام تا آخر نتوانست کمر راست کند.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه فتح این شهر برای عراق اهمیت حیاتی داشت، گفت: رژیم بعث عراق چنان استحکامات و تله‌هایی در منطقه خرمشهر ایجاد کرده بود که کسی باور نمی کرد روزی این شهر آزاد شود.

وی خاطرنشان کرد: آزادی خرمشهر نه تنها عراق را بلکه تمام کشورهای حامی صدام را نیز شوکه کرد و همه به قدرت ایران انقلابی اعتراف کردند.

اردلان با بیان اینکه بعد از عملیات خرمشهر استکبار و حامیان صدام از او قطع امید کردند، ابراز داشت: دشمنان این مرز و بوم به گوش باشند که هر کسی که با این ملت انقلابی از در جنگ وارد شود سرنوشتی همچون صدام در انتظار او است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادی خرمشهر تمام کشورهای حامی صدام را شوکه کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..