تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قهرمان حملات منچستر کیست؟

استیون جونز، مرد بی‌خانمانی است که در زمان حمله منچستر خارج از سالن کنسرت نشسته بود. اما حالا از او به خاطر کمک به مجروحان حادثه به عنوان یک قهرمان یاد می‌شود.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛ او می‌گوید: «اول صدای بلندی آمد. فکر کردم دارند آتش بازی می‌کند اما بعد صدای یک انفجار مهیب را شنیدم. موج انفجار را احساس کردم. بعد دیدم که همه دارند جیغ می‌کشند و می‌دوند. من و دوستم هم بلند شدیم و شروع به دویدن کردیم. ولی وقتی فهمیدم ماجرا از چه قرار است، سریع به سمت کنسرت برگشتیم؛ تعداد زن و دختر و کودکِ آغشته به خون در آنجا کم نبود.» 

پلیس همچنان از ارائه اطلاعات بیشتر در مورد وسیله انفجاری مهاجم خودداری کرده است. با این حال، استیون می‌گوید بر اساس آثار زخم مجروحین حدس زدم که با میخ به آن‌ها حمله شده بود. گفتنی است مهاجم حمله منچستر همراه با 22 قربانی دیگر در داخل سالن کشته شده است. 

غریزه کمک به مردم

استیون می‌گوید: «ما انسانیم و قلب داریم. هنوز همان غریزه برای کمک به دیگران را داریم و باید هم همین کار را کنیم. کودکانی را دیدیم که غرق در خون بودند و داشتند میخ‌ها را از بدنشان بیرون می‌کشیدند. حتی دو میخ به صورت یک دختر برخورد کرده بود. تعداد کودکان کم نبود. همه‌شان داشتند گریه می‌کردند و جیغ می‌کشیدند. اگر من کمک نمی‌کردم، دیگر نمی‌توانستند با آرامش خاطر به زندگی‌ام ادامه دهم. نمی‌توانستم کودکان را همانطور به حال خود رها کنم. ما صورت خونی بچه‌ها را پاک می‌کردیم. یک دختر بچه بود که غرق در خون بود. مادرش فقط داشت جیغ می‌کشید. بعد یک نفر دیگر آمد و تی شرت دختر بچه را از تنش درآورد تا مادرش بفهمد که آن خون‌ها متعلق به شخص دیگری است که روی بدن دخترش پاشیده شده است.» 

استیون می‌گوید که به کمک یکی از دوستان به زنان کمک می‌کردند تا آمبولانس برد چرا که اغلبشان از ناحیه پا دچار خونریزی شدیدی شده بودند. 

کمک‌های مردمی

ایثار و از خود گذشتگی استیون البته به فراموشی سپرده نشد. زنی به منظور قدردانی از وی صفحه‌ای را در شبکه‌های اجتماعی راه اندازی کرد. 

روایت استیون طعنه‌ای به مشکل فزاینده‌ی بی‌خانمانی در منچستر خواهد زد. اندی برنهام، شهردار جدید شهر منچستر، قول داده که 15 درصد درآمدش را به یک موسسه خیریه‌ی حامی بی‌خانمان‌ها اهدا کند. استیون می‌گوید شب‌ها تعداد زیادی کارتن‌خواب در منچستر آرنا، محل وقوع حمله، می‌خوابند. 

منبع: فرادید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قهرمان حملات منچستر کیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..