تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهپیمایی حمایت از مردم بحرین در قم برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد: راهپیمایی مردم قم در روز جمعه هفته جاری، 5 خرداد برای حمایت از مردم بحرین و محکومیت رژیم آل خلیفه از مصلی قدس به سمت چهارراه شهدا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم، نصرالله لطفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ظهر امروز 4 خرداد ماه در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: سفر معنی دار ترامپ رئیس جمهور آمریکا به منطقه و نشست سران مرتجع عربی در عربستان چراغ‌های سبزی بود که به رژیم آل خلیفه برای جنایت در بحرین داده شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: شاهد شهادت مظلومانه انقلابیون بحرین و بازداشت آن‌ها و نیز سرنوشت مبهم آیت‌الله عیسی قاسم هستیم، مردم قم از همان ابتدای انتشار خبر این جنایت‌ها به دنبال برگزاری تجمعی برای بیان اعتراضات خود به رژیم آل خلیفه و حمایت از مردم بحرین و آیت‌الله عیسی قاسم بودند.

لطفی با اشاره به برگزاری مراسم روز 14 خرداد در قم گفت: باید مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) را در روز 14 خرداد در استان برگزار کنیم تا یاد امام راحل را در جامعه زنده نگه داریم.

وی با بیان اینکه روز 14 خرداد همچنین سالگرد انتخاب آیت‌الله خامنه ای به رهبری انقلاب اسلامی ایران است، اضافه کرد: روز 15 خرداد سالگرد آغاز قیام الهی امام خمینی(ره) است و همین مناسبت برنامه‌هایی را در شب و روز 14 خرداد برگزار خواهیم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهپیمایی حمایت از مردم بحرین در قم برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..