تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک به یک موسسه خیریه

کمک به یک موسسه خیریهموسسه خیریه نوید آینده بهتر (ناب) در سال 1394 به مدد جمعی از دانشگاهیان و فرهیختگان و خیّرین پایه گذاری شده و از جمله مهم ترین مأموریت و اهداف این مؤسسه عبارتند از: کمک به رفع مشکلات معیشتی کودکان بی سرپرست و زنان بد سرپرست و  نیازمند جامعه، کمکهای مادی و معنوی به دانش آموزان و دانشجویان آسیب پذیر ممتاز و نخبه، حمایت مادی و معنوی از بیماران نیازمند جامعه، توانمند سازی و کارآمدی زنان بی سرپرست خانواده و پیشگیری از متلاشی شدن خانواده‌ها، توانمند سازی و کارآمدی خانواده های نیازمند از طریق مهارت آموزی ، اشتغال و کارآفرینی برای تبدیل شدن به نیروهای مولد در جامعه، انجام امور عام المنفعه و خیریه و حمایتهای مادی و معنوی در مورد نیازمندان ، محرومین ، ایتام و خانواده های بدسرپرست و بی سرپرست از محل انفاق ، صدقات و نذورات و قرض الحسنه و پذیرش وصیت، وقف و نظایر آنها می باشد .

این موسسه در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، در نظر دارد امسال نیز طرح ویژه ای را برای کمک به نیازمندان اجرا کند.

خیرین گرامی برای مشارکت در این امر خداپسندانه می توانند مبالغ اهدایی خود را به شماره حساب  0201843272009  و یا شماره کارت 6362141198505738  واریز کنند.

کمک به یک موسسه خیریه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک به یک موسسه خیریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..