تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رزرو ۷۰ درصد هتل‌های فارس توسط گردشگران خارجی


رئیس جامعه هتلداران استان فارس از رزرو ۷۰ درصد از ظرفیت هتل‌های استان توسط گردشگران خارجی تا ۱۵ خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید حسن سیادتان گفت: ۱۵ فروردین تا ۱۵ خرداد از ایامی است که گردشگران خارجی به فارس سفر می‌کنند و دراین فاصله زمانی ۷۰ درصد از ظرفیت هتل‌های استان فارس رزرو شده است.

وی با بیان اینکه سفر گردشگران خارجی به شیراز نسبت به مدت مشابه پارسال، ۱۰ درصد افزایش داشته است، افزود: ارزان بودن سفر به ایران یکی از مهمترین دلایل حضور گردشگران خارجی در فارس است.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس افزود: دوره بعدی حضور تورهای گردشگر خارجی در استان فارس اوایل مهر تا نیمه دی است.

سیادتان همچنین از تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی هتل‌های استان فارس در ماه رمضان خبر داد و بیان کرد: امید است با این تخفیف کاهش استفاده از هتل توسط گردشگران داخلی که در نوروز امسال رخ داد، جبران شود.

براساس گفته‌های سیادتان پارسال از ۱۵ فروردین تا ۱۵ خرداد بیش از ۸۵ تا ۹۰ درصد از هتل‌های استان فارس اشغال شده بود که از این میزان ۵۰ تا ۶۰ درصد مربوط به گردشگران خارجی بود که در هتل‌های ۳ و ۴ و ۵ ستاره استان فارس اقامت کردند و ۲۵ تا ۳۰ درصد مابقی از ظرفیت نیز توسط گردشگران داخلی اشغال شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رزرو ۷۰ درصد هتل‌های فارس توسط گردشگران خارجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..