تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سطح تولید نفت ایران ثابت باقی ماند

بر اساس تصمیم اوپک میانگین تولید نفت ایران به مدت ۹ ماه، روزانه ۳.۸ میلیون بشکه در روز باقی ماند.

به گزارش فارس، امروز وزرای نفت و نمایندگان کشورهای عضو اوپک و غیراوپک در صد و هفتاد و دومین اجلاس اوپک درباره تمدید 9 ماهه «طرح کاهش تولید نفت» موافقت کردند. در این توافق قرار است میزان کاهش تولید نفت کشورها در همان حجم توافق قبلی تا 9 ماه دیگر ادامه یابد.

همچنین ایران نیز تولید خود را طی 9 ماه آینده در سطح 3.8 میلیون بشکه در روز نگه می‌دارد، مفهوم آن این است که متوسط تولید نفت ایران در 9 ماه آینده نباید از روزانه 3.8 میلیون بشکه در روز بیشتر شود.

ایران در توافق قبلی اوپک نیز از برنامه کاهش تولید نفت معاف بود.

براساس تصمیم این اجلاس، کشورهای نیجریه و لیبی همچنان از طرح کاهش تولید نفت معاف خواهند بود.

برنامه تصمیم‌گیرندگان اوپک این است که متوسط سه ماهه نخست سال 2018 به متوسط سطح میانگین تولید پنج ساله برسد.

زنگنه زمان ورود به وین در پاسخ به پرسش خبرنگاران که پرسیدند، تولید نفت ایران با تمدید توافق اوپک چه تغییری می‌کند، گفته بود: تغییری نخواهد کرد و در همان سطح حدود سه میلیون و 800 هزار بشکه در روز بر مبنای منابع ثانویه باقی می‌ماند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سطح تولید نفت ایران ثابت باقی ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..