تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای تهدید به قتل شدن رضا رشیدپور با کلیپ بی شرمانه

رضا رشیدپور در اینستاگرام در مورد انتشار کلیپی بی شرمانه که در آن قصد تخریب رضا رشیدپور را دارند و با الفاظ رکیک و اهانت به خانواده رضا رشیدپور، او را تهدید به قتل کرده بودند، صحبت هایی عنوان کرد و از مردم خواست گول این کلیپ را نخورند. پورتال وهاران در این مقاله جزئیات خبر را برای شما عزیزان منشر می کند.

رضا رشیدپور در اینستاگرام گفت:

توی این چند روز برخی با ارسال پیامهای سراسر بی شرمی و الفاظ رکیک به من تلاش کردند که اهداف غیراصیل و کوته نگرانه ی خودشان را پیش ببرند . از گفتگوی طولانی من با یک پایگاه خبری که چند سال پیش صورت گرفته و مربوط به تاثیر سریالهای ساخت ترکیه بر ذهن و جان مخاطب گرانمایه ی ایرانی ست ، چند ثانیه را تقطیع و پخش کرده اند تا به گمان خودشان فضای غرورآمیز پس از انتخابات و شور ملی در میهن عزیزمان و به ویژه ی آذربایجان پاک را تحت تاثیر قرار بدهند . اگر این موضوع به فحاشی به من محدود می شد واکنشی نشان نمی دادم اما از دو چیز نمی توان ساده عبور کرد . اول مادر مهربان و ارجمندم که مورد توهین بی شرمانه قرار گرفت . دوم مام میهن که مورد هجمه ی وقیحانه ی عده ای بی اصالت واقع شده . کودکانه من را تهدید به قتل (!!!!!!) کرده اند … اتفاقا نیک بدانند که چو ایران نباشد تن من مباد

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)

همچنین بخوانید:  خودزنی دختران در مدارس ایران + فیلم 18+




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای تهدید به قتل شدن رضا رشیدپور با کلیپ بی شرمانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..