تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت پرده حضور برانکو در باشگاه پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به محل این باشگاه رفت تا به مشکلات تیمش رسیدگی کند.

به گزارش قدس آنلاین، برانکو این روزها دغدغه بدهی مالیاتی خود را دارد چراکه در صورت پرداخت نشدن مالیاتش احتمال ممنوع الخروجی اش وجود دارد و بر این اساس او دیروز به باشگاه پرسپولیس رفت تا در جلسه ای با طاهری مشکل مالیاتی خود را حل کند. 
 
 البته طاهری در محل باشگاه نبود و برانکو با ترکاشوند، معاون اقتصادی پرسپولیس صحبت کرد و پیگیر بدهی مالیاتی اش شد. گفته می شود برانکو و دستیارانش در مجموع یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان بدهی مالیاتی دارند و در صورت پرداخت نشدن این مبلغ، ممنوع الخروج می شوند. طبق مفاد قرارداد برانکو پرداخت مالیات سرمربی پرسپولیس بر عهده باشگاه پرسپولیس است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت پرده حضور برانکو در باشگاه پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..