تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف یک زندان دیگر داعش در موصل +عکس

نیروهای الحشد الشعبی (داوطلب مردمی) دومین زندان گروه تروریستی داعش درمرکز منطقه آزاد شده قیروان در غرب موصل را پیدا کردند.

به گزارش الحشد الشعبی – تیپ 40 توانستند دومین زندان گروه تروریستی داعش را درداخل یکی از منازل مرکز منطقه آزاد شده القیروان پیدا کنند. منبع یاد شده افزود که عناصر داعشی زنان ایزدی ربوده شده را دراین زندان نگاه می داشتند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از العالم، این زندان از مکانی کوچک تشکیل شده است و لوازم مختلف شکنجه درآن یافت می شود و نیز شهروندان در این زندان به بهانه سرپیچی از دستورات داعش، شلاق زده می شوند.

نیروهای الحشد الشعبی، پیشتر درجریان عملیات آزادسازی منطقه القیروان در غرب موصل، یک زندان دیگر داعش را دراین منطقه پیدا کرده بودند.

زندان داعش

زندان داعش

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف یک زندان دیگر داعش در موصل +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..