تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هلاکت 3000 تروریست در شرق استان حلب طی عملیات ارتش سوریه و مقاومت

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت طی عملیات چند هفته‌ای در شرق استان حلب، موفق شدند مساحت قابل توجهی را از اشغال داعش خارج کرده و 3000 تروریست را به هلاکت برسانند.

به گزارش خبرگزاری فارس، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در جریان عملیات اخیر خود در استان حلب، موفق به پیشروی‌های گسترده شده‌ و توانسته‌اند فرودگاه نظامی «الجراح» را آزاد کنند. علاوه بر فرودگاه الجراح ، 30 منطقه دیگر نیز آزاد شد.
گروه اطلاع‌رسانی «الاعلام الحربی»  سوریه همچنین گزارش داد که در جریان عملیات فوق  در شرق حلب 3000 تروریست داعش به هلاکت رسیدند  و 19 تانک، پنج خودرو، 11 خودروی بمب گذاری شده، 9 انبار مهمات و 6 مرکز فرماندهی میدانی  تروریست‌ها نیزمنهدم شده است.
از جمله تروریست‌های مشهوری که کشته شدند، عبارتند از: «أبو عدی العراقی» فرمانده نظامی داعش در حومه شرقی استان حلب، «حمود عبدالجبار بن حسان» قاضی القضات داعش در حومه شرقی، «عبادة سلیم الدعبول» امیر شهرک دبسی فرج، «عبد الرحمن مطاوع الدخیل، أبو محمد النجدی، سلطان عبد الله الغلاب» امرای داعش در شرق حلب، «أبو مصعب المصری» وزیر جنگ داعش، «أبو عبد الله محمد سمیح الکسری» امیر داعش، «محمود عدنان العجم، محمد الحسین الجلّود، علی نزال قره باش، سفیان محمد عبوش و أبو أحمد الکفیر العباجی» از امرای نظامی داعش.ارتش سوریه و نیروهای مقاومت سه‌شنبه گذشته دامنه عملیات خود را در چندین جبهه در حومه شرقی حلب گسترش دادند. جنگنده‌های سوری نیز مواضع داعش را در شهر «المسکنه» بمباران کردند؛ شهری که مهمترین مرکز داعش در شرق حلب محسوب می‌شد. ارتش سوریه موفق شده است خود را به شش کیلومتری المسکنه برساند.

-----------------------------------------------------------------------------

برای ورود به گلبرگها بعنوان جامع‌ترین مجله اینترنتی در حوزه سلامت و خانواده بر روی تصویر ذیل کلیک کنید!

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

  Y1399698951

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هلاکت 3000 تروریست در شرق استان حلب طی عملیات ارتش سوریه و مقاومت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..