تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰۵۰ مبلغ به نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر مرتضوی ظهر پنج شنبه در همایش طلایه داران تبلیغ در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۰ مبلغ به نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری اعزام می شوند، اظهار داشت: این مبلغان برای بیان معارف اسلامی و ترویج فرهنگ اسلامی به مناطق مختلف استان چهارمحال و بختیاری به ویژه مناطق عشایری اعزام می شوند.

وی عنوان کرد: کمبود روحانی از مسائل و مشکلات مهم در این استان به شمار می رود.

وی اظهار داشت: بیش از ۸۰۰ مسجد در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که ضرورت دارد در تمامی این مساجد نماز جماعت برپا شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: کمبود روحانی از مهمترین مشکلاتی است که سبب شده است در تعدادی از مساجد استان نماز جماعت برپا نشود.

وی در ادامه تاکید کرد: ۴۳۰ مبلغ و مبلغه از دفتر تبلیغات اسلامی قم و اصفهان به چهارمحال و بختیاری اعزام می شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۶۰روحانی مستقر، ۷۰۳ نفر مبلغ بومی و ۱۵۰ مبلغه بومی در ماه مبارک رمضان امسال در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰۵۰ مبلغ به نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری اعزام می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..