تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه به دام افتادن شکارچی دختران خردسال توسط پلیس + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری که به تازگی منتشر شده است لحظه دستگیری یک مرد شیطان صفت را در شهرک " فالکرک " در منطقه استیرلینگ شر اسکاتلند نشان می دهد. این مرد 50 ساله با اغفال دو دختر خردسال قصد داشت آنها را به داخل جنگل بکشاند. این دو دختر خردسال در نزدیکی منزل خود و در یک پارک در حال بازی بودند که این مرد از آنها خواست تا برای پیدا کردن ژاکتش در جنگل به او کمک کنند.  دستگیری شکارچی دختران خردسال توسط پلیس + تصاویر دستگیری شکارچی دختران خردسال توسط پلیس + تصاویر

یکی از همسایگان این دو دختر که به همراه پسرش نظاره گر قدم زدن این دو دختر به همراه این مرد دوچرخه سوار بودند به این قضیه مشکوک شده و بلافاصله پلیس را از این ماجرا مطلع کردند. پلیس اسکاتلند نیز بلافاصله این مرد را دستگیر کرد. قرار است فردا برای دفاع از خود در دادگاه حاضر شود.

مادر این دو دختر در این خصوص گفت : " دختران خردسالم در پارک مشغول بازی بودند که این اتفاق افتاد. نمی دانم چگونه از این زن و پسرش تشکر کنم.  وی خطاب به این دو همسایه اش گفت : شلی و بروک؛ شما فرشتگانی از طرف خداوند هستید که باعث نجات دخترانم شدید. "

پلیس محلی اسکاتلند  نیز در این خصوص گفت : " ما از احساس وظیفه شناسی این مادر و پسرش واقعا سپاسگزاریم. پلیس اسکاتلند همچنین از افراد محلی خواسته تا در تحقیقات در مورد این حادثه با قرار دادن اطلاعات بیشتر  درباره این مرد به آنها کنند."

دستگیری شکارچی دختران خردسال توسط پلیس + تصاویر دستگیری شکارچی دختران خردسال توسط پلیس + تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه به دام افتادن شکارچی دختران خردسال توسط پلیس + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..