تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ برتر تنیس ایران هشت تیمی می شود

مجید شایسته روز پنجشنبه در حاشیه مسابقات تنیس مناطق کشور در آمل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات به صورت متمرکز و رفت و برگشت برگزار می شود.
وی به حضور تیم سایپا آمل در مسابقات امسال لیگ برتر تنیس باشگاههای کشور اشاره کرد و گفت که مسابقات مرحله برگشت این مسابقات آبان ماه به میزبانی شهر امیرکلا بابل برگزار می شود.
** هزینه 14میلیارد ریالی بخش خصوصی از مسابقات تنیس
رئیس فدراسیون تنیس با بیان اینکه حضور تیم های استان های مختلف کشور در مسابقات لیگ برتر نشان از رشد کمی و کیفی این رشته ورزشی دارد، گفت که حمایت بخش خصوصی از تیم های باشگاهها نیز در استان ها بیشتر شده و این یک اتفاق خوبی است که در رشته تنیس شکل گرفته است.
شایسته افزود : در سال گذشته با حمایت و سرمایه گذاری 14 میلیارد ریالی بخش خصوصی بیشتر مسابقات تنیس کشور در قالب لیگ و نیز مناطق آزاد و میزبانی مسابقات بین المللی برگزار شد که توانسته رشته تنیس را هم ردیف با برخی رشته های مطرح و پولدار کشور پیش بیندازد.
** استعدادیابی فدراسیون در مسابقات تنیس مناطق
وی همچنین با بیان اینکه فدراسیون تنیس استان های کشور را به 5 منطقه به لحاظ نزدیکی و همجواری به هم تقسیم و مسابقات را در قالب مناطق در چند مرحله برگزار می کند، گفت : یکی از هدف های مهم فدراسیون تنیس از این اقدام، شناسایی استعدادهای جدید در این رشته ورزشی است که کمتر فرصت حضور در جمع برترین های کشوری را دارند.
شایسته افزود : این مسابقات در چند سال اخیر در هر دو بخش مردان و زنان برگزار می شود و خوشبختانه توانسته بازیکنان خوبی را به تیم های ملی نیز تحویل دهد.
رئیس فدراسیون تنیس ، معرفی داوران و مربیان در استان ها را نیز از دیگر مزایای برگزاری مسابقات تنیس مناطق کشور دانست.
رئیس فدراسیون تنیس به منظور حضور در مرحله سوم مسابقات تنیس آزاد مردان مناطق پنجگانه کشور که روز پنجشنبه در مجموعه ورزشی امیر آمل برگزار شد ،به این شهر سفر کرد.
در پایان این مرحله از مسابقات حسین اطروشی از ساری با نتیجه 2 بر صفر کامی احمدی از آمل را شکست داد و جام قهرمانی این مسابقات را بالای سربرد.
مرحله سوم مسابقات تنیس آزاد مردان مناطق پنجگانه کشور با حضور 41 تنیسور از استان های مازندران، تهران، قزوین، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی وغربی، سمنان وگلستان از روز شنبه این هفته به میزبانی هیات تنیس شهرستان آمل درمجموعه ورزشی امیراین شهرستان شروع شده بود.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ برتر تنیس ایران هشت تیمی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..