تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فارس میزبان مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمود محبی پور کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس اظهار کرد: در این آزمون 1 هزار و ۵۰۰ نفر که قبلا در سایت سازمان اوقاف نام نویسی کردند، در سه رشته نهج البلاغه، تفسیر و حفظ موضوعی قرآن شرکت کردند.

 
وی تصزیح کرد: ۶۰۰ نفر از این شرکت کنندگان از شهرستان شیراز و مابقی از دیگر شهرستان‌های استان بودند.
 
محبی پور ادامه داد: نتایج نهایی آزمون پانزدهم خرداد از طریق سایت سازمان اوقاف اعلام می‌شود.
 

کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس بیان کرد: این آزمون شامل ۳۰ سوال تخصصی است که هر غلط یک نمره منفی دارد و اگر شرکت کنندگان بتوانند ۸۰ درصد نمرات را کسب کنند به مرحله استانی راه می یابند.

انتهای پیام/ن






پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فارس میزبان مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..