تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیوه راه رفتن انسان جایگزین اثر انگشت می شود

آنها این یافته‌ها را با تجزیه و تحلیل کامپیوتری مدل‌های راه رفتن انسان‌ها بدست آورده اند و اعتقاد دارند می‌توان ازاین ویژگی استثنایی به عنوان یک قابلیت برای احراز هویت فردی استفاده کرد و حتی روش‌های امروزی چون اثر انگشت یا اسکن عنبیه چشم کنار گذاشته شوند.

پژوهشگران مرکز تحقیقات Data61 سازمان CSIRO در حال طراحی یک مکانیسم برای شارژ باتری کامپیوترهای پوشیدنی با استفاده از انرژی ناشی از حرکت افراد هستند، اساس این شیوه تبدیل انرژی جنبشی قدم زدن افراد به انرژی الکتریکی برای شارژ وسایل است.

نتایج تحقیقات تهیه یک دستگاه برای تامین انرژی شارژ کامپیوترهای پوشیدنی و نیز احراز هویت فرد با استفاده از آنالیز گام‌ها است.

شیوه راه رفتن انسان جایگزین اثر انگشت می شود

این فناوری جدید به نام KEH-Gait شناخته شده است و کارشناسان در آن مواردی، چون راه رفتن فرد روی سطح آسفالت، چمن، ماسه، فرش و انواع کفپوش‌ها را لحاظ کرده اند که می‌تواند بر شیوه راه رفتن فرد اثر بگذارد.

کارشناسان اعتقاد دارند با توجه به بازار رو به رشد استفاده از فناوری‌های پوشیدنی، تا سال ۲۰۲۶ رقم خرید وفروش این وسایل به رقمی بالغ بر ۱۵۰ میلیارد دلار می‌رسد، به همین دلیل استفاده از فناوری‌های جانبی از جمله احراز هویت و شارژ سریع وسیله از ملزومات محسوب می‌شود.

تحقیقات برروی این فناوری از سوی محققان در دست انجام است.

منبع: newatlas

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیوه راه رفتن انسان جایگزین اثر انگشت می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..