تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حوزه علمیه نجف اقدامات سرکوبگرانه آل خلیفه را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حوزه علمیه نجف در بیانیه ای اقدامات سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: همه دنیا اکنون به این موضوع واقف هستند که اقدامات کنونی آل خلیفه نتیجه سفر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به عربستان است.

نظامیان رژیم بحرین روز سه شنبه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور در منطقه الدراز واقع در غرب منامه پایتخت بحرین یورش بردند.

شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین روز یکشنبه از سوی رژیم آل خلیفه و به اتهامات واهی به یک سال حبس و مصادره اموال به میزان ۳ میلیون دینار محکوم شد.

دادگاه آل خلیفه اعلام کرده است که اجرای این حکم (یک سال حبس) به مدت ۳ سال تعلیق شده و پس از آن، قابلیت اجرا دارد. طبق این حکم، همچنین شیخ عیسی قاسم به پرداخت هزار دینار غرامت نیز محکوم شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حوزه علمیه نجف اقدامات سرکوبگرانه آل خلیفه را محکوم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..