تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برترین های مسابقات علمی بسیج در گنبدکاووس تجلیل شدند + تصاویر

ساعت: 15:43 منتشر شده در مورخ: 1396/03/04 شناسه خبر: 1113624

مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر مسابقات علمی بسیج در گنبدکاووس با قدردانی از 54 نفر از مقام آوران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، مسابقات علمی بسیج با حضور 967 دانش آموز دختر در گنبدکاووس برگزار شد که 54 دانش آموز دختر به عنوان برترین ها انتخاب شدند که از این میان دانش آموز گنبدی دیانا مختوم توانست مقام کشوری و 9 نفر از دانش آموزان مقام استانی را کسب کردند.

qaboosnameh 1111

دانش آموزان برتر از مدارس معرفت، محمدی، پیوند قابوس، حضرت معصومه(س)، نمونه بصیرت و فرزانگان بودند که دانش آموزان" حنانه غلامی مقدم از مدرسه امانپور، مریم سعیدی از مدرسه معرفت، سارا یحیوی، گیتی مارامایی، مائده عطایی از مدارس فرزانگان، ایل آی قویدل از مدرسه محمدی، مرضیه تعقلی از مدرسه معصومه" موفق به کسب مقام استانی در مسابقات علمی بسیج شدند.

گفتنی است در این مراسم فرمانده سپاه گنبدکاووس حضور داشت و پیرامون اهمیت به رشد و توجه نخبگان ایراد سخنرانی کرد.

qaboosnameh 1111

qaboosnameh 1111

qaboosnameh 1111

qaboosanameh 1

qaboosanameh 1

qaboosanameh 1

 photo ۲۰۱۷ ۰۵ ۲۵ ۱۲ ۴۶ ۴۵

photo ۲۰۱۷ ۰۵ ۲۵ ۱۲ ۴۶ ۲۰

photo ۲۰۱۷ ۰۵ ۲۵ ۱۲ ۴۷ ۱۳

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برترین های مسابقات علمی بسیج در گنبدکاووس تجلیل شدند + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..