تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از خطرات بارداری در سن بالا اطلاع دارید؟

افزایش سن ازدواج باروری را با مشکل روبه رو کرده است

وی عنوان کرد: بهترین سن ازدواج سنین بین ۲۰ تا ۲۴ سال است که امروز با کمک دولت مراکز درمانی ناباروری بخش دولتی ۸۵ درصد هزینه‌های درمان را قبول می‌کند و به همین خاطر بیماران با صرف هزینه کمتر در داخل کشور به درمان این بیماری خود می‌پردازند.

این جنین شناس تأکید کرد: میزان ناباروری در کشور در حدود ۲۰ درصد است، در حالیکه متوسط ناباروری در بین مردم کشورهای دنیا تنها ۱۰ درصد است و این مسئله نشان می‌دهد که وضعیت کشور در شیوع این بیماری به دلیل مشکلات مختلفی مانند تغییر سبک زندگی و استرس‌های بالا بدتر از کشورهای مطرح دنیا است.

وی یادآور شد: آلودگی آب و هوا، نوع غذا و استفاده از موبایل می‌تواند بر روی ناباروری زوجین تأثیر مستقیم و منفی بگذارد ولی خوشبختانه میزان درمان ناباروری در بخش دولتی ۱۸ درصد و در بخش خصوصی ۸۲ درصد است که به خاطر هزینه‌های بالای درمان دولت سعی دارد بخش دولتی را به ۳۰ درصد برساند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از خطرات بارداری در سن بالا اطلاع دارید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..