تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای ویژه ی نمایش «مروارید»

اجرای ویژه ی نمایش «مروارید»به گزارش خبرنگارحوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی نمایش «مروارید»؛ نمایش «مروارید» با کارگردانی قطب‌الدین صادقی به دلیل استقبال مخاطبان، در اجرایی ویژه، روز شنبه 6 خرداد نیز به روی صحنه می رود.

این نمایش با طراحی، نویسندگی و کارگردانی قطب‌الدین صادقی به دلیل استقبال مخاطبان، در اجرایی ویژه، روز شنبه 6 خرداد میزبان مخاطبان و هنرمندان است.

در این اثر نمایشی که بخشی از تاریخ حمله مغول به ایران را نمایش می‌دهد، بازیگرانی همچون؛ مانلی حسین پور، سروش طاهری، شیما حکیم پور و محمدرضا آزادفرد به ایفای نقش می پردازند.

همچنین از دیگر عوامل این نمایش 55 دقیقه ای می توان به دستیار کارگردان: پرستو علیزاده، طراح لباس: مقدی شامیریان، آهنگساز: مهدی حسنی، طراح پوستر: مهدی دوایی، عکاسان: اختر تاجیک و کورش برزی، مشاور رسانه ای: امین کردبچه چنگی، تبلیغات: گروه تئاتر مارکت و مدیر روابط عمومی: امیر پارسائیان مهر اشاره کرد.

نمایش «مروارید» از 19 اردیبهشت  تا 19 خرداد ماه  هر روز ، ساعت 19:30 در تماشاخانه ایران شهر به نشانی خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، پارک هنرمندان، تماشاخانه ایران شهر به روی صحنه می رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای ویژه ی نمایش «مروارید»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..