تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سونی دیگر تنها در بخش گوشی‌های هوشمند میان‌رده و پرچمدار فعالیت خواهد کرد

سونی با معرفی گوشی‌های هوشمند سری Z توجه کاربران زیادی را به سوی محصولات خود جلب کرد. دستگاه‌های موردنظر پرچمداران این شرکت ژاپنی محسوب می‌شدند. بعد از این سری، سونی محصولات خود را تحت نام X روانه بازار نمود که اگرچه قیمت بالایی را یدک می‌کشند ولی از ویژگی‌های سری Z بی‌بهره بودند.

سونی

دیروز روابط سرمایه‌گذاری سونی تایید نمود که دیگر این شرکت دستگاهی در محدوده قیمتی 500 دلار یا آنچه که خود سری پریمیوم می‌نامد، تولید نخواهد کرد. از این به بعد سونی تمرکز خود را بر روی دستگاه‌های میان‌رده سری XA و مدل‌های پرچمدار XZ قرار خواهد داد.

سونی

سونی هنوز به‌دنبال موفقیت در بازار آمریکای شمالی بوده و اذعان می‌کند که برای این امر سرمایه‌گذاری عظیمی انجام داده است. سونی محصولات خود را از طریق فروشگاه‌های اینترنتی به فروش می‌رساند که در کشوری همانند آمریکا که اکثر کاربران دستگاه‌های خود را از طریق اپراتورهای مخابراتی تهیه می‌کنند، میزان موفقیت آن را کاهش می‌دهد.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سونی دیگر تنها در بخش گوشی‌های هوشمند میان‌رده و پرچمدار فعالیت خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..