تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پدیده مازندرانی قهرمان مسابقات تنیس آزاد مناطق کشور شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، در دیدارنهایی مرحله سوم این مسابقات که روز پنجشنبه در مجموعه ورزشی امیر آمل برگزار شد ، اطروشی از ساری و دارای رنکینگ 33 تنیس کشور با نتیجه 2 بر صفر کامی احمدی حریف با تجربه و نامدار آملی را شکست داد و جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر برد.
اطروشی که در دو مرحله قبلی این مسابقات نیز به مقام نخست دست یافته بود ، با ارتقاء رنکینگ خود به رتبه 24 کشور از حضور در دو مرحله پایانی مسابقات تنیس آزاد مناطق کشور معاف شد.
همچنین دانیال حسینی تنسیور ١٦ ساله بابلی و سالار یحیوی از آذربایجان شرقی به طور مشترک سوم شدند.
رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل و رئیس هیات تنیس مازندران از نزدیک دیدار نهایی این مسابقات را تماشا و جوایز نفرات برتر را نیز اهداء کردند.
مرحله سوم مسابقات تنیس آزاد مردان مناطق پنجگانه کشور با حضور 41 تنیسور از استان های مازندران ، تهران ، قزوین ، خراسان رضوی ، آذربایجان شرقی و غربی ، سمنان و گلستان از روز شنبه این هفته به میزبانی هیات تنیس شهرستان آمل درمجموعه ورزشی امیراین شهرستان شد.
با اعلام فدراسیون تنیس و به منظور افزایش انگیزه و فضای رقابتی مسابقات 32 نفر برتر و دارای رنکینگ کشوری از حضور در این مسابقات معاف شدند تا از این فرصت ، جوانان علاقه مند به این رشته نیز معرفی و دیده شوند.
مسابقات تنیس آزاد مناطق کشور در پنج مرحله برگزار می شود که پیش از این مرحله نخست آن در سمنان و مرحله دوم در امیرکلا بابل برگزار شد.
مرحله چهارم این مسابقات نیمه دوم مرداد ماه به میزبانی ساری مرکز مازندران برگزار می شود.
به نفرات برتر در مجموع مناطق علاوه بر حداقل 100 تا 150 امتیاز رنکینگ کشوری ، جوایز نقدی اهداء خواهد شد.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پدیده مازندرانی قهرمان مسابقات تنیس آزاد مناطق کشور شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..