تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موحدی کرمانی: رئیسی ۱۶ میلیون رای حلال دارد/ تخلفات، رای را رئیسی از 16 به 19 و رای روحانی را از 23 به 21 میلیون رای می‌رساند

ساعت24- دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه رئیسی ۱۶ میلیون رای حلال داشت، گفت: شورای نگهبان باید موارد تخلف انتخابات را بشناسد و به مردم معرفی کند.

آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در گردهمایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب که صبح امروز (پنج شنبه 4خرداد)برگزار شد، اظهار داشت: تمام تلاش ما بر این بود که اصلح را تشخیص دهیم و ما برای خدا اصلح را شناسایی کرده و به او رأی داده و تبلیغ کردیم.

وی ادامه داد: در نگاه اول نقطه ضعف و اشتباهی در عملکرد نیروهای انقلاب نبود و به فرد مشخص برادرمان جناب آقای رئیسی رسیدیم.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: جامعتین هم ایشان را کاندیدای اصلح معرفی کرد که این توفیق کمتر نصیب می‌شود.

آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه آقای رئیسی سرمایه قوی و سرمایه مردمی انقلابی خوبی دارد، تاکید کرد: آقای رئیسی 16 میلیون رأی حلال داشت.

وی با اشاره به جلسه روز گذشته با آیت‌الله جنتی گفت: بنده روز گذشته با آیت الله جنتی ملاقات داشتم و به ایشان تأکید کردم مردم انتظار دارند که ببینند شورای نگهبان چه قضاوتی می‌کند.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: شورای نگهبان باید موارد تخلف انتخاباتی را بشناسد و به مردم معرفی کند.

آیت‌الله موحدی کرمانی افزود: تخلفات انتخاباتی در حدی نیست که در نتیجه کلی انتخابات اثر بگذارد اما ممکن است با بازبینی و بررسی مجدد تخلفات و گزارشات ارسالی به شورای نگهبان رای رئیسی از 16 به 19 و روحانی نیز از 23 به 21 میلیون رای برسد، البته باید این را هم بگوییم که آقای روحانی رئیس جمهور است و بحثی در این مورد نداریم.

وی با اشاره به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نوع خود بدیع و بی‌نظیر است و باید نسبت به عملکرد دولت و برنامه‌های کشور حساسیت داشته باشد و مسیر خود را ادامه دهد.

تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موحدی کرمانی: رئیسی ۱۶ میلیون رای حلال دارد/ تخلفات، رای را رئیسی از 16 به 19 و رای روحانی را از 23 به 21 میلیون رای می‌رساند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..