تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




3 نماینده ایران در تیم منتخب AFC

3 نماینده ایران در تیم منتخب AFC

ورزش > فوتبال ملی - سه بازیکن از استقلال، پرسپولیس و استقلال خوزستان در تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم منتخب دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را معرفی کرد که در این تیم از هر 3 نماینده ایران یک بازیکن حضور دارند. از پرسپولیس صادق محرمی، از استقلال رابسون جانواریو و از استقلال خوزستان حسن بیت‌سعید، برای حضور در تیم منتخب این هفته لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شده‌اند. محرمی در دفاع راست مقابل مهاجمان لخویا فوق‌العاده کار کرد، رابسون در برابر کایو و عمر عبدالرحمان عالی بازی کرد و بیت‌سعید هم زننده تک گل استقلال خوزستان مقابل الهلال بود. ادواردو زننده گل دوم الهلال به استقلال خوزستان هم در تیم منتخب حضور دارد.

256 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «3 نماینده ایران در تیم منتخب AFC»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..