تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین خرید درخواستی سرمربی جدید بارسا

کد خبر: ۵۳۸۳۵۶

۲۸۸۹  بازدید

هرچند ارنستو والورده روز گذشته در نشست خبری خود حاضر نشد از توافقش با بارسلونا صحبت کند؛ ولی نشریات کاتالونیا با اطمینان از حضور او روی نیمکت بارسا می نویسند.

ورزش سه: هرچند ارنستو والورده روز گذشته در نشست خبری خود حاضر نشد از توافقش با بارسلونا صحبت کند؛ ولی نشریات کاتالونیا با اطمینان از حضور او روی نیمکت بارسا می نویسند.

 والورده را باید جانشین قطعی لوئیس انریکه در بارسلونا بدانیم. او روز دوشنبه(یک روز پس از فینال کوپا دل ری) به صورت رسمی به عنوان سرمربی فصل بعد بارسا معرفی خواهد شد. قرارداد او سه ساله و مشروط است و دو دستیارش در بیلبائو نیز او را همراهی خواهند کرد.

نشریه اسپورت امروز تیتر یک خود را به اولین درخواست والورده از مسئولان بارسا اختصاص داده است. او خواهان جذب آندر هررا، شاگرد سابق خود در بیلبائو شده؛ ستاره 25 ساله این روزهای منچستریونایتد که به عنوان بهترین بازیکن فصل شیاطین سرخ نیز انتخاب شد.

هررا تا ژوئن 2018 به یونایتد قرار دارد و هنوز خبری از تمدید قراردادش نیست. با این وجود مورینیو که سخت به این بازیکن علاقه دارد، از مسئولان باشگاه تقاضا کرده است که هر چه زودتر قراردادی جدید با هررا امضا کنند.

هررا سال 2014 به منچستریونایتد پیوست و در حال حاضر احتمال بازگشت او به اسپانیا و بازی برای بارسا دشوار به نظر می رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین خرید درخواستی سرمربی جدید بارسا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..