تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قربانی اسیدپاشی با صورت سوخته هوش از سر مرد جوان برد+تصاویر

قربانی اسیدپاشی با صورت سوخته هوش از سر مرد جوان بردبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لالیتا بنبانسی دختر هندی که یکی از قربانیان حادثه اسید پاشی بوده، پس از 17 با رعمل جراحی هنوز چهره اش به حالت عادی باز نگشته، وی همیشه غمگین و افسرده بود و مدام با خودش فکر می کرد مبادا به خاطر چهره سوخته اش تا آخر عمر تنها بماند تا اینکه یک روز دست تقدیر مسیر خوشبختی را جلوی پایش گذاشت.

لالیتا بنبانسی که به دست برادرش در سال 2012 به این روز افتاده بود با یک تلفن اشتباه به مرد رویاهایش رسید و سرنوشت راهول کومار را از مایل ها آن طرف تر به سوی او کشاند. قربانی اسید پاشی گفت که هیچ وقت فکرش را هم نمیکردم یک تماس تلفنی اشتباه همه مشکلات زندگی من را از این رو به آن رو کند و تمام مشکلات، افسردگی ها و غصه های من پایان یابد، چرا که راهول همسر من قلبی بزرگ و ذهنی زیبا دارد.

دختر هندی در ادامه صحبتهایش گفت که من واقعا به اینکه شیرک زندگی راهول هستم فوق العاده افتخار می کنم، در ضمن شغل او نظاره گری دوربین مداربسته است و ما از زندگی خود بسیار راضی هستیم، همچنین از خانواده هایمان بسیار ممنونم که ما را در این را همراهی کرده و از هیچ کمکی نسبت به ما دریغ نکردند.

لالیتا در حال حاضر مشغول گذراندن دوره درمان زیر نظر سازمان توانبخشی است.

قربانی اسیدپاشی با صورت سوخته هوش از سر مرد جوان برد قربانی اسیدپاشی با صورت سوخته هوش از سر مرد جوان برد قربانی اسیدپاشی با صورت سوخته هوش از سر مرد جوان برد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قربانی اسیدپاشی با صورت سوخته هوش از سر مرد جوان برد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..