تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رد پای ابوعزرائیل پشت سر ابوبکر البغدادی/بیسیم سرکرده تروریست ها در اختیار شکارچی داعشی‌ها +فیلم

رد پای ابوعزرائیل پشت سر ابوبکر البغدادی/بیسیم سرکرده اعش در اختیار شکارچی داعشی‌ها

ابوعزرائیل به دلیل توانایی‌های بالا در فرماندهی جنگ تبدیل به اسطوره بسیاری از رزمندگان جبهه مقاومت در مقابل تروریست‌های داعشی شده است.

فرمانده گردان امام علی(ع) پیشتر با توجه به تخصص و تحصیلاتش در تربیت بدنی، در دانشگاه تدریس می کرد. اما پس از فتوای مرجعیت عراق به نیروهای بسیج مردمی پیوست تا از نیروهای ارتش این کشور در مبارزه با داعش پشتیبانی کند.

این رزمنده با اینکه یک بار از ناحیه دست مجروح شده است اما دست از جنگ با تروریست‌های داعشی برنداشته و با حضور خود قوت قلبی برای رزمندگان جبهه مقاومت را ایجاد کرده است.

در ویدئو زیر ابوعزرائیل را در حال شنود صدا و پیام‌های جنایت‌کاران داعشی مشاهده می‌کنید. بیسیمی که در دستان فرمانده گردان امام(ع) میبینید غنیمت جنگی ابوعزرائیل پس از فرار ابوبکر البغدادی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رد پای ابوعزرائیل پشت سر ابوبکر البغدادی/بیسیم سرکرده تروریست ها در اختیار شکارچی داعشی‌ها +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..