تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر ادمین کانال و گروه ها در تلگرام ممکن می شود

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همانطور که می دانید، پیام رسان تلگرام یکی از محبوب ترین نرم افزار های موبایلی است که  در بین ایرانی ها طرفدار زیادی پیدا کرده است. یکی از قابلیت های این پیام رسان، ایجاد گروه و کانال ها است. اگر مشاهده کرده باشید، کسی که گروه و یا کانالی را ایجاد میکند نمی تواند جای خود را به کاربر دیگری بدهد. به عنوان مثال اگر شما سازنده یک کانال تلگرام باشید، در صورتی که بخواهید از آن کانال خارج شوید، کانال شما به طور کل حذف میشود.

در همین رابطه، یکی از کاربران در توئیتر خود از پاول دورف، مدیر تلگرام خواست تا امکانی در تلگرام فراهم کند تا بتواند در گروه ها و کانال ها ادمین را تغییر دهد. دورف نیز در جواب اعلام کرد: "در 30 روز آینده امکان تغییر ادمین کانال‌ها و گروه‌ها را فراهم می شود."

 تغییر ادمین کانال و گروهها در تلگرام ممکن می شود

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر ادمین کانال و گروه ها در تلگرام ممکن می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..